Hallåååå, här är jag igen!

Hur står allt till? Ser att jag knappt inte har någon läsare kvar längre, men man kan ju hoppas på att det höjs igen. Har jag kvar någon som alltid läste/följde mig förut?

Hur ser det ut idag ja.. Jag bor i en 3a med min Sambo Pontus, fortfarande ;) Förlovade. Våra två barn, Damian och Milton. D som blir 2 år nu i Maj och M som blir 8 månader nu i Maj. Men Milton har inget skrivits om här på bloggen vad jag kan se, mer än när han låg i min mage.
Här är min andra fantastiska, underbara son, Milton.

Men tillbaka till uppdaterningen, världens uppehåll har det blivit men jag ska försöka köra igång stenhårt igen! Facebook har nästan blivit min blogg istället haha och det känns inte rätt ;)

Vet inte riktigt vart jag ska börja skriva, välja att skriva om eller liknande.. Kan iallafall glatt berätta om att vi ska flytta till Norrköping i sommar :) Känns skit skoj verkligen.. Blir mer för mig och barnen att göra om dagarna när min karl börjar utbildning/jobb sen.

Kan väl även berätta att vi har köpt hem en hel del gott också så ikväll blir det att tjocka oss rejält! Me like.

Jag kommer förmodligen tillbaka ikväll med mer uppdaterning som jag tänkt ut lite bättre, detta blev bara ett spontaninlägg haha, men jag hoppas det duger för er ändå. Vink!