Godmorgon people



Då kör vi igen! ;) Andra dagen jag är på't med bloggen och det känns ju faktiskt bra. Snart ska jag börja fixa mig/oss, men det är svårt på morgonen precis för det finns ju fasiken inget bättre än att ligga och dra sig i den varma sängen!! Såå mysigt :) Men som sagt, upp och hoppa för svärmor kommer förbi en snabbis idag.

Blir att gå ner till centrum här i Finspång och köpa glass. Tråkigt att vädret inte är som vi hoppas, men det är ju väldigt mycket att sitta inne också och umgås och smaska på den där goda glassen ;)

Vad som sker på eftermiddagen vet jag inte.. Känns som Valborg håller på att dra igång i Norrköping, och för dom som inte vet så är det en massa karuseller, marknader och liknande. Skulle även varit Maj-tåget med en massa raggarbilar m.m den 1 Maj nu, men det byttes ut, den traditionen som vart så länge byttes ut mot att Amy Daimond ska sjunga istället. Menmen, man kanske skulle åka in till stan?! Vet inte riktigt om jag känner mig sugen idag, vi får se! :)

Nej nu har karln min fixat så gott kaffe till mig, så det är väl bara att dricka upp och sätta igång med dagen!
Hörs sen ;)