Vet ni vad jag kom på?

Jag försvinner ju titt som tätt.. Men tänkte att vi kör igång en frågestund nu. Som piggar upp mig angående bloggen, så kom igen. Frågestunden är igång NU! :) Puss

Bjuder på en bild också.. Damian och hans mormor!!
#1 - - Ida:

Ska du döpa Damian?

Vad heter Damian i efternamn?

Vad tyckte du gjorde mest ont eller var "värst", graviditeten överlag eller förlossningen?

#2 - - Sandra:

vad gör du och damian om dagarna?

har du haft lös hår med clip on någon gång i såfall vet du nåt bra märke och var man kan få tag i det?

#3 - - linda:

Damian är ett så grymt gulligt namn tkr jag men varför valde ni just det namnet?

vilka namn hade ni annars valt? även om det hade blivit en lite flicka.

kan inte du lägga ut en liten "familjebild" på er? vore så kul att se er tillsammans med tanke på vilken bra mamma och pappa han fått. :)

#4 - - Amanda:

Ska ni döpa Damian, alltså i kyrka eller så? :)

#5 - - Amanda:

Hejsan,

jag är gravid och har bestämt mig för att behålla vet däremot inte hur jag ska berätta för mina föräldrar om detta. Eftersom de tycker att jag är väldigt ung (är 18) så är det inte lika lätt att säga det som om jag vore 25. Hur gjorde du, har du några tips till mig? Tack på förhand :)

#6 - - Saga:

Nice sida! Hur länge har du haft din sida?